Навчально-виробничий центр » ККЛП - Київський коледж легкої промисловості

Навчально-виробничий центр

 

 

Сектор бренд-менеджменту та комунікацій при Навчально-виробничому центрі – це структурний підрозділ Коледжу завданнями якого є налагодження внутрішніх й зовнішніх каналів комунікації, створення позитивного іміджу, формування корпоративної ідентифікації, інноваційна переорієнтація та об’єднання різних галузей, набуваючи нового значення шляхом формування лояльних відносин між освітянами, підприємцями та майбутніми фахівцями.

 

Основною діяльністю являється: організація та проведення виставок, форумів, показів та презентацій; розробка інформаційно-рекламних матеріалів; проведення інформаційної політики, шляхом забезпечення роботи офіційного сайту Коледжу та офіційних сторінок у соціальних мережах, тощо. 

 

 

 

 

Іміджмайкинг – це вимога сучасного світу до будь-яких компаній, організацій чи державних установ, які бажають досягти успіху.

В ринкових умовах сьогодення гостро постають такі завдання, як створення позитивного іміджу та бренду, й подальший його розвиток з залученням найефективніших каналів комунікації.